S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo “OK” súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických i marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prechádzania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

infolinka :   0919 461 051 Po - Pi: 10:00 - 13:00, info@mamazem.sk

E-shop

 a

a

  

 

UPOZORNENIE:

 

Prírodné produkty majú podporný účinok na zvyšovanie imunity alebo pri liečbe špecifických problémov uvedených v odporúčaniach. Ich použitie však treba konzultovať s ošetrujúcim lekárom. Platí to zvlášť pre tehotné a dojčiace matky, deti, osoby užívajúce lieky a osoby s vážnymi zdravotnými problémami. Prečítajte si prosím starostlivo príbalový leták a užívajte naše produkty podľa odporúčaného postupu. Ďakujeme.

Neprehliadnite

arr3Fantastická päťkaNový koncept Pentagramu NADČASOVÚ MYŠLIENKU PENTAGRAMU®, PRETRVÁVAJÚCU UŽ TAKMER 25 ROKOV, POSÚVAME... arr3ZĽAVA 3% NA VŠETKO, STAČÍ SA ZAREGISTROVAŤZaregistrujte sa a získate u nás okamžite zľavu vo výške 3 % na každý nákup. Vyplňte údaje... arr3AJURVÉDSKA MEDICÍNA PRIAMO Z INDIEPrinášame Vám priamo z Indie prvotriedne produkty vedúcej ajurvédskej značky PLANET... arr3Význam dobrých baktérií - fenomén mikrobiómuKeď pripravujem prednášky o imunite, častých ochoreniach a o možnostiach, ako vyčistiť telo pomocou...

Kontakty

INFOLINKA:
tel: 0908 970 702
info@mamazem.sk
8:00 - 18:00

Obchodné podmienky
Obchodné podmienky



 

1. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "VOP") sa vzťahujú na obchodné vzťahy medzi kupujúcim a spoločnosťou

ABNOBA, s.r.o.

Lúčna 900/6, 900 28 Zálesie

IČO: 47 016 744 DIČ: 2023705783 IČ DPH: SK2023705783

(ďalej len "prevádzkovateľ" alebo "predávajúci") uzatvorené prostredníctvom systému elektronického obchodného domu www.mamazem.sk (ďalej len "systém").

1.2 VOP upravujú práva a povinnosti účastníkov kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku prostredníctvom serveru www.mamazem.sk medzi predávajúcim a kupujúcim.

1.3 Práva a povinnosti účastníkov kúpnej zmluvy sa riadia právnou úpravou kúpnej zmluvy podľa ust. § 588 a nasl. v spojení s ust. § 612 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb., občiansky zákonník.

1.4 Kupujúcim sa rozumie v systéme zaregistrovaná fyzická alebo právnická osoba, ktorá odoslala po vlastnej autorizácii elektronickú objednávku, spracovanú systémom obchodu.

1.5 Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár, obsahujúci informácie o kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky elektronického obchodu a cenu tohto tovaru, spracovaný systémom obchodu alebo e-mail odoslaný na adresu predávajúceho.

 

2. Objednávka

2.1 Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých, registračným formulárom požadovaných údajov a náležitostí, vrátane telefonického kontaktu.

2.2 Všetky prijaté elektronické objednávky sú považované za návrh zmluvy a sú považované za záväzné.

2.3 Kúpna zmluva, na ktorej základe je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu vzniká na základe záväzného potvrdenia objednávky v systéme. Predávajúcim e-mailom potvrdená objednávka (alebo jej časť) je považovaná za záväznú pre obe strany, ak nedôjde k porušeniu podmienok dohodnutých v čase potvrdenia a vtedy zároveň vzniká vzťah medzi zákazníkom a spoločnosťou Predávajúcím.

2.4 Za podstatné podmienky sa považujú hlavne obsah objednávky (presná špecifikácia tovaru a jeho počet), cena za tovar a prepravu, spôsob doručenia, spôsob úhrady za tovar.

 

3. Storno objednávky

3.1 Storno objednávky zo strany kupujúceho
Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením predávajúcim. Ak má kupujúci záujem odstúpiť od zmluvy po záväznom potvrdení predávajúcim, postupuje podľa bodu 4.

3.2 Storno objednávky zo strany predávajúceho

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:

* v prípade objednávky na dobierku objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť (chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný, neodpovedá na e-maily atd.),
* v prípade, že kupujúci si v minulosti neprevzal tovar alebo iným spôsobom porušil obchodné podmienky,
* tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet v čo najkratšej lehote, najneskôr do 7 kalendárnych dní, ak sa kupujúci a predávajúci nedohodnú inak.

Predávajúci bude o stornovaní informovať kupujúceho v čo najkratšom čase.

 

4. Odstúpenie od kúpnej zmluvy (zásielkový obchod)

4.1 Odstúpenie od kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho
Kupujúci má právo v súlade so zákonom O ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z. odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru. V prípade uplatnenia tohto práva je kupujúci povinný dodržať podmienky a postup uvedený v bode 4.2. VOP.

4.2 Ako postupovať v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy
Vzhľadom k tomu, že v prípade odstúpenia sa zmluva od začiatku ruší, vráti alebo nahradí dodávateľ kupujúcemu a kupujúci dodávateľovi všetky vzájomne prijaté plnenia.
Ak sa zákazník rozhodne pre odstúpenie od zmluvy v lehote uvedenej v bode 4.1, je povinný dodržať nasledujúce podmienky:

* kontaktovať nás (viď kontakt) so žiadosťou o odstúpenie od zmluvy s uvedením čísla objednávky, mena a priezviska, dátumu nákupu a svojim číslom účtu pre vrátenie peňazí. Na zjednodušenie sme pre Vás pripravili online formulár pre odstúpenie od zmluvy.

* ak kupujúci už tovar obdržal a prevzal, zašle ho späť na našu adresu uvedenú v sekcii kontakt a to za nasledujúcich podmienok:
o tovar musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale (s nepoškodenou ochrannou fóliou)
o tovar nesmie byť použitý
o tovar musí byť nepoškodený
o tovar musí byť kompletný (vrátane príbalového letáku a podobne)
o zašlite spolu s dokladom o kúpe - faktúrou

Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar zašleme prevodom na Váš účet a to v čo najkratšom čase, najneskôr do 7 pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru.
Tovar musí byť zaslaný doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám. Zásielky na dobierku nebudú akceptované.
V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebude akceptované odstúpenie od objednávky a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho naspäť.

Ako zákazník eshopu môžete od 15.2.2016 využiť aj online platformu Európskej komisie pre riešenie sporov online. Informácie o tom, ako funguje online riešenie sporov, nájdete tu.

 

5. Cenové podmienky

5.1 Cena výrobkov predstavuje cenu vrátane aktuálne platnej DPH

5.2 Ceny poštovného a balného sú uvedené v bode 6

5.3 Kupujúci má možnosť platiť v nasledovných menách: EUR

 

6. Poštovné a balné

6.1 Predávajúci si balné neúčtuje.

6.2 Cena poštovného je uvedená vrátane DPH a určuje sa z výslednej sumy objednávky po odpočítaní všetkých zliav a to nasledovne:

 

0 - 9,99 EUR

10 - 59,99 Eur

60 - 99,99 EUR

100 EUR a viac

Slovenská pošta, balík 2. triedy*

(uloženie na poštu do 1 prac. dňa):

2,99 EUR

2,49 EUR

zdarma

zdarma

Slovenská pošta, kuriér**

(doručenie na adresu do 1 prac. dňa)

3,39 EUR 2,90 EUR 0,40 EUR zdarma

Dobierka Slovenská pošta

0,60 EUR

0,60 EUR

0,60 EUR

zdarma

 

 

 

 

 

Kuriér GLS***

(doručenie na adresu do 1 prac. dňa):

3,50 EUR

3 EUR

0,5 EUR

zdarma

Dobierka kuriér GLS

1,1 EUR

1,1   EUR

1,1   EUR

zdarma

Upozornenie: termíny dodania sú uvedené podľa našich skúseností a spravidla sú doručovateľmi aj dodržiavané. Obchod mamazem ale nenesie žiadnu zodpovednosť za prípadne meškanie zásielok vinou doručovateľov (najmä v období s vysokým počtom odosielaných balíkov, ako sú Vianoce a podobne). V prípade akýchkoľvek problémov s doručením nás ale neváhajte kontaktovať, radi Vám pomôžeme.


*Slovenská pošta: Uloženie na pošte znamená, že poštový doručovateľ nedoručí zásielku na adresu. Obdržíte elektronickú SMSku na svoj mobil s potrebnými informáciami a môžete si balík vyzdvihnúť priamo na vašej pošte. Nepotrebujete žltý lístok, s ktorým bývajú problémy v prípade straty. Všetky potrebné informácie budete mať priamo vo svojom mobile v SMSke. Skontrolujte si preto prosím na objednávke Vami zadané mobilné číslo.

**Poštový kuriér: Poštový kuriér doručí zásielku na uvedenú adresu iba 1x. V stanovený deň obdržíte SMS správu na Váš mobil. V prípade, že dodanie nebude úspešné (nie ste na adrese, neodpovedáte na hovor) poštový kuriér uloží zásielku na najbližšej pošte, o čom Vám príde opäť SMS správa na Váš mobil. Následne si môžete zásielku vyzdvihnúť na pošte na základe tejto SMS správy do 17 dní. Skontrolujte si preto prosím na objednávke Vami zadané mobilné číslo.

***GLS kuriér: GLS kuriér doručí balík na uvedenú adresu 2x. Ak si vyberiete možnosť dodania kuriérom, ako adresu doručenia prosím uveďte adresu, kde sa bežne zdržiavate cez deň počas pracovného týždňa (napr. adresu vášho pracoviska). Kuriér vás bude pred doručením kontaktovať telefonicky. Ak bude prvé doručenie neúspešné (nie ste na adrese, neodpovedáte na telefonát), kuriér sa vráti na adresu ešte 1 krát spravidla o 5 pracovných dní. Termín druhého doručenia si ale môžete dohodnúť aj priamo s kuriérom na jeho telefónnom čísle, z ktorého Vás kontaktoval. Urobte tak prosím čo možno najskôr, v prípade potreby nás kontaktujte, pomôžeme Vám. V prípae, že ani druhé doručenie nebude úspešné, zásielka sa nám vráti naspäťSkontrolujte si preto prosím na objednávke Vami zadané mobilné číslo.

 

6.3 Poštovné a balné pre dodávky na územie členských štátov Európskej únie, príp. iných štátov je stanovené individuálne na základe písomnej dohody (emailom) medzi kupujúcim a predávajúcim.

 

7. Podmienky a možnosť platby za tovar

7.1 Jednorazovým prevodom z účtu na bankové spojenie Predávajúceho uvedené v emailovej notifikácií.

7.2 Uhradením dobierky pri prevzatí tovaru na pošte alebo u kuriéra.

7.3 Online platbou v rámci Tatrabanky cez službu TatraPay.

Pohodlná platba prostredníctvom platobných kariet v zabezpečnom prostredí TATRABANKY.

Služba platí pre tieto karty: Platobná karta VISA Platobná karta VISA ELECTRON Platobná carta MasterCard Platobná karta Diners Club Platobná karta Maestro Platobná karta Discover

Viac informácií o doprave a možnostiach platby nájdete tu.

7.4 Pokiaľ nebude cena za dodané výrobky uhradená v plnej výške, má predávajúci právo prerušiť ďalšie dodávky tovaru do doby, kedy bude cena uhradená.

 

8. Dodacie podmienky

8.1 Dodávky predmetu plnenia (objednaného tovaru) budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho expedované v čo najkratšom termíne, spravidla v ďalší pracovný deň, ak je tovar skladom. Pri každom tovare je uvedená dostupnosť tovaru.

8.2 Každý zákazník je informovaný o všetkých zmenách v stave objednávky emailom. Status objednávky si môže skontrolovať po prihlásení sa v systéme.

8.3 Tovar je dodávaný prostredníctvom Slovenskej pošty uložením na najbližšej pošte alebo kuriéra na adresu uvedenú zákazníkom v objednávke. Faktúru Predávajúci pošle emailom na kontaktný email zákazníka, pričom táto faktúra spĺňa všetky náležitosti daňového dokladu a zároveň slúži ako dodací list.

8.4 Tovar je k dispozícii aj k osobnému odberu v sídle Predávajúceho po vzájomnej dohode.

8.5 Vlastnícke právo k výrobkom prechádza na kupujúceho jeho prevzatím a zaplatením kúpnej ceny.

8.6 Dodanie tovaru na územie členských štátov Európskej únie, príp. iných štátov uskutočňujeme na základe predchádzajúceho súhlasu a vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné a balné a príp. ďalších dodacích podmienok medzi kupujúcim a predávajúcim.

 

9. Záručné podmienky a Reklamačný poriadok

9.1 Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar, ktorý bol zakúpený u spoločnosti ABNOBA s.r.o. a ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru.

9.2 Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný skontrolovať nasledujúce:

* či sa jedná o výrobok, ktorý bol objednaný (ak sa jedná o výrobok, ktorý nebol objednaný, tovar nerozbalujte, neotvárajte, inak nebude možné ho vymeniť)
* či je výrobok v neporušenom stave, tzn. či nemá zjavnú vadu

Zistenú chybu je nutné oznámiť predávajúcemu písomnou formou a to poštou alebo na emailovú adresu info@mamazem.sk

Kupujúci zašle reklamovanú zásielku na adresu ABNOBA s.r.o., Lúčna 900/6, Zálesie, 90028.

Reklamovaný tovar musí byť vrátený kompletne. Pri reklamácii je potrebné predložiť doklad o zakúpení.

Na zjednodušenie sme pre Vás pripravili online reklamačný formulár.

Predávajúci bez zbytočného odkladu po obdržaní reklamácie a reklamovaného tovaru, reklamáciu vybaví alebo poskytne kupujúcemu správu o priebehu vybavovania reklamácie.

Záruka sa nevzťahuje na vady tovaru spôsobené nesprávnym používaním, skladovaním alebo poškodením tovaru kupujúcim. Obal a obsah výrobku nesmie byť mechanicky poškodený (mechanickým poškodením sa rozumie také poškodenie výrobku, ktoré nemohlo vzniknúť bežným používaním výrobku na účel, pre ktorý bol vyrobený).

 

10. Zodpovednosť za chyby na stránke www.mamazem.sk

10.1 Predávajúci upozorňuje, že informácie uvedené na www.mamazem.sk sú z časti preberané od tretích strán, môžu obsahovať nepresnosti a môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia.

10.2 Spoločnosť ABNOBA s.r.o. môže kedykoľvek bez predchádzajúceho upozornenia zmeniť produkty a služby popísané na svojich stránkach a negarantuje vecnú správnosť ich obsahu.

10.3. Spoločnosť ABNOBA s.r.o. nenesie voči inej strane zodpovednosť za priame, nepriame alebo mimoriadne škody, spôsobené použitím informácií z jej vlastných alebo odkazovaných webových stránok.

 

11. Upozornenie o používaní produktov

11.1. Výživové prírodné produkty v našej ponuke majú podporný účinok pri zvyšovaní imunity alebo pri liečbe špecifických problémov uvedených v odporúčaniach. Ich použitie však treba konzultovať s ošetrujúcim lekárom. Platí to zvlášť pre tehotné a dojčiace matky, deti, osoby užívajúce lieky a osoby s vážnymi zdravotnými problémami. Kupujúci je povinný si riadne prečítať príbalový leták a užívať  produkty podľa odporúčaného postupu.

 

12. Ochrana osobných dát

12.1 Predávajúci sa v plnej miere riadi zákonom č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch. Naša spoločnosť rešpektuje Vaše súkromie. Aby sme Vám mohli ponúknuť hodnotné služby, potrebujeme však poznať niektoré vaše osobné dáta. Tieto dáta chránime pred zneužitím a zaručujeme Vám, že nikdy neposkytneme tretiemu subjektu Vaše kontaktné informácie a údaje o vašich nákupoch.

12.2 Používaním tohto internetového obchodu súhlasíte so zhromažďovaním a používaním informácií o Vás a vašich nákupoch za vyššie stanovených podmienok. Registráciou zákazníka, žiadateľa o novinky (tzv. newsletter), účastníka ankety a ďalších iných foriem registrácie automaticky súhlasíte, že môžete byt informovaný o novinkách v našom internetovom obchode e-mailom alebo telefonicky. Ak si naďalej nebudete želať tieto informácie, máte možnosť kedykoľvek ich zasielanie ukončiť podľa postupu uvedeného v každej zasielanej správe.

12.3 Náš internetový obchod si vyhradzuje právo ustúpiť od záruky bezpečnosti v prípade napadnutia serveru neznámym páchateľom (heckerom). Iba v takom prípade neplatia vyššie uvedené pravidlá manipulácie s dátami.

12.4. Pri nakladaní s Vašimi osobnými údajmi sa riadime pravidlami GDPR.  

NThjZmY